برای انتقال برند باید به دفترخانه مراجعه کرد، سردفتر محترم باید جهت انتقال اول برند را از سازمان ثبت استعلام بگیرد ( سامانه ثبت آنی ) .نکته حائز اهمیت این است که شخصی که قرار است برند به او انتقال یابد هم حتما باید مجوز دال بر فعالیت در همان زمینه را داشته باشد .
مشکل استعلام برند در دفترخانه یک مورد شایع برای کسانی است که میخواهند انتقال برند انجام دهند در این مقاله سعی داریم مراحل استعلام در دفترخانه اسناد رسمی را به صورت گام به گام و شفاف بیان کنیم ، امید که مفید واقع شود :
در این خصوص از طریق سامانه ثبت آنی وارد منوی استعلام ها سپس استعلام از اداره مالکیت معنوی را انتخاب نمایید ، در مرحله بعدی انتخاب دکمه جدید و انتخاب موضوع استعلام جهت انتقال پس از ثبت را بزنید ، سپس ورود اطلاعات شخص مراجعه کننده در تب اشخاص و ورود اقلام اطلاعاتی انجام شود ، حالا باید متن استعلام را وارد کنید و بعد پرداخت هزینه استعلام ، تایید و ارسال و تمام .
نمونه نامه استعلام برای انتقال برند
توجه داشته باشید بدون اقدام تایید و ارسال ، هیچ گونه اقدامی در سامانه مالکیت معنوی در خصوص استعلام ثبت نخواهد شد و کارشناس سازمان دسترسی به پرونده استعلام شما خواهد داشت پس در این مرحله باید دقت داشته باشید تا کار به درستی انجام شود ، بعد از مرحله استعلام جهت انتقال برند نوبت به درخواست انتقال برند می رسد که باید توسط شخص انتقال دهنده صورت بگیرد . جهت اطلاعات بیشتر و یا انجام انتقال برند با کارشناسان ما در ثبتاد تماس بگیرید .