چاپ کردن این صفحه

ثبت برند در کلیه استان ها انجام می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

ثبت برند ، لوگو و علامت تجاری در گذشته فقط در سازمان ثبت - اداره علائم تجاری تهران به صورت حضوری انجام می شد که زمان بسیار زیادی برای پاسخگویی صرف می شد و سرانجام یک گواهی هولوگرام دار با مهر برجسته سازمان صادر و به مالک برند تحویل داده می شد ، اما از اواخر پاییز 1399دفاتر استانی تاسیس شدند که برند های هر استان در اداره کل ثبت اسناد و املاک همان استان بررسی می شد، این کار بسیار در روند پاسخگویی و انجام امور تسهیل و تسریع ایجاد کرد ، اما یاز هم روند انجام امور به کندی پیش می رفت ، تا اینکه از ابتدای سال 1400 کلیه امور مربوط به ثبت نام ، ارسال درخواست ثبت برند ، ثبت اختراع ، ثبت طرح صنعتی و ... ، پیگیری و صدور گواهی های مربوطه از سامانه جامع مالکیت معنوی انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و حتی گواهی های مربوطه به صورت الکترونیکی صادر می شوند و به جای هولوگرام و مهر برجسته ، در گواهی های صادره شناسه یکتا و رمز تصدیق تعلق می گیرد .

شما می توانید خودتان برای انجام امور ثبتی اقدام بنمایید و یا می توانید با کارشناسان ما در ثبتاد تماس بگیرید تا امور ثبتی شما با تضمین قیمت و کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود .

آخرین ویرایش در یکشنبه, 21 آبان 1402 14:05

موارد مرتبط