آموزش بازاریابی و فروش

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

در این مطلب مهمترین نکاتی که در بحث بازاریابی و فروش باید رعایت کنید گفته میشود. اگر شما هم نکته یا سوالی دارید زیر همین صفحه کامنت کنید

  1. حس و حال ما در زمان صحبت کردن ارتباط مستقیم داره با موفق یا ناموفق بودن مذاکره چون این حس انتقال پیدا میکنه پس سعی کنیم با حال خوب ارتباطات رو شروع کنیم 
  2. فقط ما صحبت نکنیم، اجازه صحبت به طرف مقابل رو هم بدیم از مخاطب سؤال بپرسیم اما رشته کلام رو از دست ندیم و به سمت هدفمون هدایت کنیم گفتگو رو
  3. سعی کنیم همه اطلاعات رو یکجا به مخاطب انتقال ندیم و رازآلود باشیم از نظر ذهنی وقتی همه چیز رو درمورد مطلبی بدونیم پرونده آن در ذهن ما بسته میشه و فراموشش میکنیم
  4. با دلایل معتبر و با اطمینان صحبت کنیم، ذهن مایل است به حرفهایی توجه کند که از سمت مرجع معتبر بیان می شود
  5. باید اشتیاق و علاقه ایجاد کنیم صحبت از هدایا و پاداش ها و تخفیفات که برای مخاطب خوشایند هست
  6. بستر ذهنی مناسب ایجاد کنیم، از جملات منفی به هیچ وجه استفاده نکنیم ، واژه های مثبت معجزه میکنند
  7. در صورت امکان مخاطب رو با نام کوچک صدا بزنید یا حدأقل فامیل مخاطب رو از یاد نبریم با این کار احساسات مخاطب رو تحت تأثیر قرار میدیم
  8. از 8 شب تا 8 صبح نه تماسها و نه واتساپ جواب داده نشود!
  9. سعی کنیم مشتری رو مجاب کنیم اگر اشتباهی صورت گرفت با دلیل قانع کننده گاهی نباید همه حقیقت رو به مشتری بگیم چون احتمال ایجاد ذهنیت منفی بالا میره
  10. این پیام برای تماسهای بی پاسخ و خارج از تایم کاری ارسال شود: با سلام و وقت بخیر و تشکر از تماس شما با ما، در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و خدمات مورد نظرتون روبه همین شماره واتساپ بفرمایید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
  11. سعی کنیم خودمون رو جای طرف مقابل بگذاریم و شرایطش رو درک کنیم
  12. شرح مکالمات رو بعنوان تمرین و الگو یادداشت و در دسترس بگذاریم
  13. اگر اشتباهی از جانب ما صورت گرفت اشتباهمون رو بپذیریم
  14. طبق برنامه پیش بریم، بی برنامگی زمان و انرژی به مراتب بالاتری از ما میگیرد
  15. محکم و با انرژی با مشتری صحبت کنیم
  16. به اعصابمون مسلط باشیم و با مشتری با مهربانی و نهایت احترام صحبت کنیم
  17. ارتباطات مجازی و بخصوص واتساپ رو دست کم نگیریم خیلی تأثیر داره حتی در حد سلام فقط
  18. بر روی یک کار متمرکز باشیم
  19. تماس ها به موقع پاسخ داده شود
  20. ساعت مشخص- کار مشخص
آخرین ویرایش در پنج شنبه, 25 شهریور 1400 17:15

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

سوال یا نظر خود را بنویسید

0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید