چاپ کردن این صفحه

100 نکته مهم برای بازاریابی حضوری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

قبل از اینکه اقدام به بازاریابی حضوری یا تلفنی یا هر پرزنت دیگه کنید باید بازار هدفتون رو شناسایی کنید ، اینکه بی گدار به آب بزنید چیزی جز نا امیدی و پشیمونی عایدتون نمیشه ، مثلا اگر قصدتون فروش بسته های تبلیغاتی و پیامکی هست باید به سراغ فروشگاه های تازه تاسیس برید این مکانها رو شناسایی کنید و قبل از اینکه بهشون سر بزنید درمورد کسب و کارشون تحقیق کنید تا بتونید یک پرزنت حضوری موفق داشته باشید .

برای اینکه بازاریابی موفقی داشته باشید به هیچ وجه نباید مخاطبتون شما رو به عنوان بازاریاب شناسایی کنه چون خیلی زود بدون اینکه به صحبتهای شما توجهی کنه مکالمه رو قطع میکنه و در بهترین حالت ازتون تشکر و خداحافظی میکنه . پس دوست عزیز که قصد مراجعه به مشتریان هدفت برای معرفی محصولت و جذب مشتری رو داری یادت باشه شما بازاریاب نیستی ، شما فرشته نجات مشتریت هستی تا بتونه به محصولات و خدمات تو که مورد نیازشه برسه .

اینو بدون و بهش باور داشته باش که مخاطب تو به تو و محصول و خدمات تو نیاز داره نه تو ، پس مصمم و با قدرت پیش برو و اگر با برخورد بدی مواجه شدی خودتو نباز و بدون این مخاطبت هست که فرصت استفاده از محصولات و خدمات تو رو از دست داده و همیشه لبخند بر لب داشته باش و مطمئن باش اگر اصولی پیش بری در آینده نزدیک حالا این سیل مشتریها هست که به سمت تو سرازیر میشه .

نکته های مهم دیگه ای هم هست که می تونی ازشون استفاده کنی کافیه مقاله آموزش بازاریابی و فروش ما رو مطالعه کنی تا از نکات مهم بازاریابی مطلع بشی .

آخرین ویرایش در سه شنبه, 17 آبان 1401 16:18