جهت تماس با ما اینجا کلیک کنید  ( یا به 09120035133 پیامک بدید )

نحوه ثبت نام در سامانه ستاد ایران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

قبل از ثبت نام در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت یا همان ستاد ایران ، باید ابتدا هدفتان از ثبت نام در این سامانه را مشخص کنید ، چنانچه برای شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی قصد ثبت نام دارید ، می بایست ابتدا در سامانه ساجات ثبت نام کنید برای اخذ صلاحیت فنی و پیمانکاری ( با توجه به فعالیت شرکت داشتن مثلا مدرک کارشناسی مدیرعامل در حوزه انفورماتیک کفایت میکند که باید در سامانه ساجات بارگذاری شود ، نوع فعالیت مهم است و بعد از ثبت نام رتبه بندی انجام می شود و گواهی صادر می شود و با گواهی صادرشده باید در سامانه ستاد ثبت نام کنیم ، برای مشاهده نحوه ثبت نام در سامانه ساجات ( سامانه جامع هوشمند تشخیص صلاحیت عوامل نظام فنی و اجرایی ) اینجا کلیک کنید .

مراحل ثبت نام برخط در سامانه ستاد ایران :

  1. مراجعه‌ به‌ بخش‌ ثبت نام تأمین کننده‌/مناقصه‌گر‌/مزایده‌گر در‌صفحه‌ نخست‌ سامانه‌ و‌ اقدام‌ به‌ ثبت‌ نام
  2. مشخص‌ نمودن‌ مشخصات‌ کاربری‌ توسط‌ متقاضی
  3. تأیید‌ سند شرایط و ضوابط استفاده از سامانه
  4. درج‌ امضای‌ الکترونیکی
  5. فعال‌شدن‌ مشخصات‌ کاربری

مراحل ثبت نام برخط در سامانه ستاد ایران

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 07 آذر 1403 13:53
نظرات (3)
This comment was minimized by the moderator on the site
ایا باداشتن وکالت میتوان درسامانه ستاد ثبت نام کرد
This comment was minimized by the moderator on the site
من مراحل ثبت نام رو کامل کردم رمز وپس ورد نداد و اینکه امضا هم فقظ باید الکترونیک باشه یا محضری هم میشه؟
This comment was minimized by the moderator on the site
خوب
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد
سوال یا نظر خود را بنویسید
Posting as Guest
×
0  کاراکتر ها
Suggested Locations