جهت تماس با ما اینجا کلیک کنید  ( یا به 09120035133 پیامک بدید )

نحوه ثبت نام در سامانه ساجات

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

قبل از اقدام برای ثبت نام در سامانه ساجات باید بدانید که چه کسانی با چه اهدافی در این سامانه ثبت نام می کنند ، به این منظور توضیحاتی در ادامه به شما ارائه خواهیم داد ... 

سامانه جامع هوشمند تشخیص صلاحیت عوامل نظام فنی و اجرائی یا همان ساجات برای رتبه بندی  اشخاص حقوقی ( شرکتها ) و اشخاص حقیقی طراحی شده است و برای آنکه شخص بتواند صلاحیت و یا رتبه در زمینه فعالیت خودش را بگیرد .

مراحل ثبت درخواست صلاحیت در ساجات

  • ابتدا می بایست وارد سامانه ساجات شده و سپس در صورتی که قبلا ثبت نام را انجام نداده باشد ، اقدام به ثبت نام کند و یا در صورت ثبت نام قبلی و فراموشی رمز عبور قسمت فراموشی رمز را زده و اقدام به بازیابی رمز عبور خود بکند . 
  • بعد از آن برای ادامه مراحل و بارگزاری مدارک مورد نیاز در قسمتهای مربوطه اقدام کند . توجه داشته باشید امکان دارد پس از کلیک بر روی گزینه ورود ، شما به سامانه خدمات الکترونیک دولت وارد می شوید که در این سامانه نیز امکان ادامه مراحل وجود دارد .
  • پس از ارسال مدارک مورد نیاز ، موارد ارسالی شما مورد بررسی قرار می گیرد .
  • اعتبار سنجی انجام می شود و گواهی صلاحیت و رتبه به شما تعلق می گیرد .

sajat

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 28 تیر 1403 09:43
نظرات (0)
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد
سوال یا نظر خود را بنویسید
Posting as Guest
×
0  کاراکتر ها
Suggested Locations