جهت تماس با ما اینجا کلیک کنید  ( یا به 09120035133 پیامک بدید )

نامه معرفی به دفترخانه برای ثبت برند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نامه معرفی به دفترخانه به جهت گواهی تایید امضا برای ثبت نام در سامانه مالکیت معنوی الزامی است ، از جمله برای ثبت برند ، زمانی که شما اقدام به ثبت برند و لوگو یا علامت تجاری خودتان می کنید باید کلیه ملزومات و مدارک لازم برای آن را از قبل آماده کرده باشید ، 

ملزومات برای اقدام به ثبت برند

  1. ثبت نام در سامانه ثنا ( برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید ) ،
  2. داشتن شماره همراه به نام ،
  3. اسکن کارت ملی و شناسنامه ،
  4. اسکن مدرک دال بر فعالیت در زمینه ای که می خواهید ثبت برند انجام دهید ،
  5. انتخاب اسم برندی که قبلا ثبت نشده باشد ( استعلام برند ) ،
  6. طراحی لوگو و علامت تجاری و فایل در اندازه 501*501 پیکسل و با فرمت های استاندارد jpg , ...
  7. و داشتن گواهی تایید امضا از دفاتر اسناد رسمی که شناسه یکتا و رمز تصدیق در آن درج شده باشد ( نکته : این مورد صرفا برای شرکت ها ( اشخاص حقوقی ) الزامی است .

فرض کنید شما می خواهید یک برند به نام شرکتتان به ثبت برسانید در اینصورت باید مدیرعامل و دارنده حق امضای شرکت با مراجعه به دفاتر اساد رسمی و با در دست داشتن مدارک ثبتی شرکت و روزنامه رسمی و آخرین تغییرات شرکت و همچنین مدارک هویتی خودش با عنوان مدیرعامل شرکت ... اقدام به اخذ گواهی تایید امضای حقوقی کند .

بسیاری از افرادی که در ابتدای کار ثبت برند هستند با موضوع اخذ گواهی تایید امضا از دفاتر اسناد رسمی آشنایی ندارند و از روال آن مطلع نیستند همچنین دفاتر اسناد رسمی نیز بعد از مراجعه از شما سوال می کنند که این گواهی دقیقا برای چه موضوعی است و به چه علت باید تنظیم شود ؟ برای آنکه شما نیز با این مشکل مواجه نشوید و کار شما به سرعت انجام شود ، می بایست نامه معرفی به دفترخانه را نیز همراه داشته باشید .

اما پس از ارسال اظهارنامه برند به سازمان نیز شخص حتما باید نسبت به تایید مدارک خود ( مدرک دال برفعالیتش که میتواند جواز کسب ، جواز تاسیس ، پروانه بهره برداری یا .... باشد ) در دفاتر اسناد رسمی اقدام کند ، شما می توانید خودتان نسب به تایید دفترخانه اقدام کنید یا با ما تماس بگیرید تا به جای شما انجام دهیم ، برای ثبت درخواست تایید مدارک در دفترخانه اینجا کلیک کنید .

daftarkhane

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 28 تیر 1403 09:12
نظرات (2)
This comment was minimized by the moderator on the site
بله اما باید اطلاعات همان شخص در اکانت شرکت در سامانه نیز باشد ، برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید : 02191003111
This comment was minimized by the moderator on the site
ببخشید برای گواهی تایید امضا برای شرکت اگر یکی از دارندگان حق امضای شرکت بره دفترخونه و کار رو انجام بده مود قبوله ؟
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد
سوال یا نظر خود را بنویسید
Posting as Guest
×
0  کاراکتر ها
Suggested Locations