جهت تماس با ما اینجا کلیک کنید  ( یا به 09120035133 پیامک بدید )

محدودیت ارسال اظهارنامه ثبت برند

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سازمان ثبت علائم تجاری از روز 25 شهریور 1400 محدودیت جدیدی در سامانه ثبت علائم تجاری اعمال کرده ، آن هم محدودیت ارسال اظهارنامه است ، به عبارتی حدودا  هر 30 روز فقط 2 بار می توان اظهارنامه ثبت کرد ، با توجه به آنکه برخی به دلالی برند مشغول شده بودند ، این کار می تواند مفید واقع شود ، اما از آن جهت که هر اسمی که  ارسال می شود معمولا به راحتی تایید نمی کنند و برای یک برند باید چند اظهارنامه فرستاد این محدودیت می تواند برای مخاطبین مشکل ایجاد کند ، البته کارشناسان متخصص و با تجربه مجموعه ثبتاد می توانند برای متقاضیان محترم ثبت برند و علامت تجاری با توجه به استعلامات دقیقی که می گیرند تا حد بالایی اسمی رابرای شما به سازمان ارسال کنند که بیشترین احتمال ثبت را داشته باشد و احتمال رد شدن کمتری داشته داشته باشد ، ضمن اینکه طبق گفته سازمان ثبت برند و علائم تجاری برخی از شرکت ها یا افراد که تولیدکننده هستند مطابق ضوابط خاصی می توانند به سازمان درخواست دهند تا این محدودیت برایشان برداشته شود .

طبق آخرین تغییرات و اصلاحات انجام شده تا سال 1402 در سامانه مالکیت معنوی اشخاص حقیقی هر ماه یک اظهارنامه و اشخاص حقوقی دو اظهارنامه می توانند به سازمان ثبت برند ارسال کنند .

جهت ثبت سفارش آنلاین برای ثبت برند اینجا کلیک کنید

 

mahdoodiatbrand

آخرین ویرایش در دوشنبه, 07 اسفند 1402 07:30
نظرات (2)
This comment was minimized by the moderator on the site
تصویب قانون ارایه اظهارنامه ثبت اسم تجاری به تعداد یک اظهارنامه در ماه دردی را دوا نمیکند و با شعار حمایت از تولید و تسهیل کسب و کار کاملا در تضاد است . این ماه نام تجاری استعلام میشود رد میشود ماه بعد روز از نو استعلام نام تجاری از نو . میبینی یک سال هست که داری اظهارنامه میدی خبری از تولید...
تصویب قانون ارایه اظهارنامه ثبت اسم تجاری به تعداد یک اظهارنامه در ماه دردی را دوا نمیکند و با شعار حمایت از تولید و تسهیل کسب و کار کاملا در تضاد است . این ماه نام تجاری استعلام میشود رد میشود ماه بعد روز از نو استعلام نام تجاری از نو . میبینی یک سال هست که داری اظهارنامه میدی خبری از تولید نیست . برخی از پشت میز نشینان ادارات هم اصلا سواد تجاری ندارن که این مطلب را درک بفرمایند .
More
This comment was minimized by the moderator on the site
داریوش صنعتیان عزیز سلام ، برای استعلام اسم برند نیازی نیست شما حتما ارسال اظهارنامه داشته باشید و یک تا دو ماه صبر کنید تا متوجه شوید اسمی قبلا ثبت شده یا مشابهش ثبت شده ، کافیست با کارشناسان متخصص و با تجربه مجموعه ثبتاد تماس بگیرید تا هم برایتان استعلام بگیرند و هم پیشنهاد اسامی در حیطه...
داریوش صنعتیان عزیز سلام ، برای استعلام اسم برند نیازی نیست شما حتما ارسال اظهارنامه داشته باشید و یک تا دو ماه صبر کنید تا متوجه شوید اسمی قبلا ثبت شده یا مشابهش ثبت شده ، کافیست با کارشناسان متخصص و با تجربه مجموعه ثبتاد تماس بگیرید تا هم برایتان استعلام بگیرند و هم پیشنهاد اسامی در حیطه فعالیت شما را بدهند با استعلام از سازمان مالکیت معنوی که قبلا ثبت نشده باشند ، برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید .
More
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد
سوال یا نظر خود را بنویسید
Posting as Guest
×
0  کاراکتر ها
Suggested Locations