جهت تماس با ما اینجا کلیک کنید  ( یا به 09120035133 پیامک بدید )

ثبت برند

اداره ثبت شرکت ها طی اقدامی مثبت ، فرایند امضا و پرداخت هزینه ثبت و تغییرات شرکت و موسسات را غیر حضوری کرد. شما می توانید بصورت غیر حضوری این کار را انجام دهید.  
سازمان علائم تجاری ، ثبت برند بدون از روز 25 شهریور 1400 محدودیت جدیدی در سامانه ثبت علائم تجاری اعمال کرده ، آن هم محدودیت ارسال اظهارنامه است ، به عبارتی حدودا در 30 روز فقط 2 بار می توان اظهارنامه ثبت کرد. با توجه به آن برخی به دلالی برند مشغول شده بودند ، این کار می تواند مفید واقع شود ، اما از آن جهت که هر اسمی ارسال می شود معمولا تایید نمی کنند ، و برای یک برند باید چند اظهارنامه فرستاد این محدودیت می تواند برای مخاطبین مشکل ایجاد کند.
در این مطلب مهمترین نکاتی که در بحث بازاریابی و فروش باید رعایت کنید گفته میشود. اگر شما هم نکته یا سوالی دارید زیر همین صفحه کامنت کنید حس و حال ما در زمان صحبت کردن ارتباط مستقیم داره با موفق یا ناموفق بودن مذاکره چون این حس انتقال پیدا میکنه پس سعی کنیم با حال خوب ارتباطات رو شروع کنیم  فقط ما صحبت نکنیم، اجازه صحبت به طرف مقابل رو هم بدیم از مخاطب سؤال بپرسیم اما رشته کلام رو از دست ندیم و به سمت هدفمون هدایت کنیم گفتگو رو سعی کنیم همه اطلاعات رو یکجا به مخاطب انتقال ندیم و رازآلود باشیم از نظر ذهنی وقتی همه چیز رو درمورد مطلبی بدونیم پرونده آن در ذهن ما بسته میشه و فراموشش میکنیم با دلایل معتبر و با اطمینان صحبت کنیم، ذهن مایل است به حرفهایی توجه کند که از سمت مرجع معتبر بیان می شود باید اشتیاق و علاقه ایجاد کنیم صحبت از هدایا و پاداش ها و تخفیفات که برای مخاطب خوشایند هست بستر ذهنی مناسب ایجاد کنیم، از جملات منفی به هیچ وجه استفاده نکنیم ، واژه های مثبت معجزه میکنند در صورت امکان مخاطب رو با نام کوچک صدا بزنید یا حدأقل فامیل مخاطب…
ثبت برند و شرکت قیمت های جدایی دارد ، ثبت برند و لوگو صرفا یک هزینه دارد. لطفا تماس بگیرید تا تمام جزئیات قیمت ها خدمت شما ارسال شود.
هر سوالی در مورد ثبت برند و شرکت دارید در این صفحه کامنت کنید ، تا کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخ دهند ، در صورتی که موبایل خود را هم بنویسید ، بصورت تلفنی هم مشاوره دریافت خواهید کرد. سؤالات متداول در حوزه ثبت برند: 1- برای ثبت یک برند حدأقل و حدأکثر چقدر زمان لازم است؟ بسته به کامل بودن مدارک و بدون مشکل بودن نام برند انتخابی بین 35 تا 40 روز زمان لازم است 2-آیا امکان واگذاری برند وجود دارد؟ شرایط آن چیست؟ بله برای اطلاعات بیشتر در این رابطه با کارشناسان ما در sabtad.ir تماس بگیرید 3- چه مدارکی برای ثبت برند لازم است؟  برای اشخاص حقیقی: 1)کپی شناسنامه2)کارت ملی3)کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)4)کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی) برای اشخاص حقوقی و شرکتها: 1)کپی شناسنامه2)کپی کارت ملی3)کپی روزنامه ی  تاسیس و آخرین تغییرات شرکت(از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)4)کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی…
شما در این سامانه می توانید درخواست ثبت برند و لوگو ، تمدید برند ، خرید برند و فروش آن ، ثبت شرکت و برند و کلیه امور مربوطه را انجام دهید ، امور مذکور توسط کارشناسان و وکلای معتبر از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بطور کاملا قانونی و مجاز به قیمت مصوب زمان بسیار کوتاه انجام می شود. داشتن مجوز از وزارت صنعت و ارشاد از جمله مزایای این مجموعه است بعلاوه این مجموعه تحت عنوان شرکت ارتباطات ا.ا سهامی خاص به شماره ثبت 2448 و شناسه ملی 14004072938 ثبت شده در سازمان ثبت اسناد کشور است ، و در سراسر ایران بصورت حضوری و یا غیر حضوری خدمات ارائه می شود.   مجوز های این مجموعه این مجموعه تحت عنوان شرکت ارتباطات . ا . ا  سهامی خاص ثبت شده و شناسه ملی آن 14004072938  است شرکت مجوز نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت دارد و میتوانید از سایت وزارت صنعت استعلام بگیرید شرکت مجوز شامد از وزارت ارشاد دارد و میتوانید از سایت وزارت ارشاد استعلام بگیرید   انعقاد قرارداد معتبر این مجموعه قراردادی رسمی و معتبر با مشتریان مطابق قوانین منعقد می کند
ثبت برند و لوگو باید با توجه به زمینه شغلی شما در همان طبقه ثبت شود ، و این موضوع با توجه به مجوز یا مدرک دال بر فعالیتی که دارید مشخص می شود، بطور مثال اگر شما در زمینه مواد غذایی فعالیت دارید ، برندتان هم باید در همان زمینه ثبت کنید تا مورد حمایت های قانونی مد نظرتان قرار بگیرید ، و الا ادارات مربوطه آن را برای آن شغل از شما قبول نخواند کرد. لیست طبقات ثبت علائم تجاری به شرح ذیل است، لطفا جهت اطمینان بیشتر از صحت کار قبل از اقدام با ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم انجام شود. یاد آور می شود این تقسیم بندی اصولا مطابق استاندارد های جهانی و طبقه بندی مادرید می باشد. لیست طبقات کالا: طبقه 1 – مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع، علوم، عکاسی و همچنین کشاورزی، باغبانی و جنگلبانی؛ رزین‌های مصنوعی پردازش نشده؛ پلاستیک‌های پردازش نشده؛ کودهای گیاه؛ ترکیبات اطفاء حریق؛ مواد آبکاری و جوشکاری فلزات؛ مواد شیمیایی برای نگهداری مواد غذایی؛ مواد دباغی؛ چسب‌های صنعتی.   طبقه 2 – رنگ، روغن؛ جلا؛ لاک؛ موادضدرنگ زدگی و جلوگیری کننده از فاسد شدن چوب؛ مواد رنگی؛ مواد تثبیت رنگ، رزین یا صمغ‌های خام طبیعی؛ فلزات به صورت…
به طور کلی ما 2 نوع ارسال اظهار نامه داریم/ کلیه مراحل ارسال اظهارنامه اینترنتی ( غیر حضوری ) و رایگان است 1- ارسال اظهار نامه سالانه ( تیر هر سال ) کلیه شرکت ها و موسسات موظف هستند حتی اگر فعالیتی ندارند در تیر ماه هر سوال عملکرد سال گذشته خود را به اداره مالیات اعلام کنند. مثلا در سال 1400 باید فعالیت 1399 را اعلام کنیم و اگر فعالیتی نداشتیم ، آن را صفر ( 0 ) میزنیم. شرکت هایی که سال 1400 تاسیس شده اند ، باید در 1401 مالیات 1400 را از سامانه زیر اعلام کنند. مهلت ارسال اظهارنامه تا آخر تیر ماه است و خودتان می توانید این کار را انجام دهید ، یا بگویید ما برایتان انجام دهیم. حتما این کار در موعد مقرر انجام شود ، و الا کارشناس به سلیقه خودش برایتان یک مبلغی را می زند ( مالیات علی راس ) ولی اگر خوتان صفر رد کنید و واقعا هم فعالیتی نداشته باشید ، مالیات شما صفر خواهد بود. در صورتی که هنوز کد اقتصادی نگرفتید تماس بگیرید با ما تا کد اقتصادی برایتان بگیریم ، زیرا قبل از هر اقدامی باید کد اقتصادی بگیریم. جهت ارسال اظهارنامه سالانه اینجا کلیک…
قوه قضاییه سامانه ای را به آدرس my.ssaa.ir ایجاد کرده است تا کلیه امور مربوطه به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  از طریق این سایت انجام شود. امور ازدواج ، طلاق ، معاملات املاک ، ثبت برند و شرکت و غیره از جمله خدماتی است که در این سامانه می توانید انجام دهید یا پیگیری فرمایید، شما عزیزان در صورتی که آشنایی کامل ندارید ، می توانید با ما تماس بگیرید تا کارهایتان را انجام دهیم.
برای تمدید برند و لوگو اول باید دید که آیا شما قبلا در سایت سازمان ثبت علائم تجاری ثبت نام کرده بودید و به دفترخانه مراجعه کرده بودید یا خیر، اگر قبلا این امور را انجام داده اید که صرفا پسورد و کد ملی یا شناسه ملی کفایت می کند، مگر در صورت نقص مدارک ، والا باید کل مدارک ثبت برند را مجدد تحویل دهید ( غیر از مجوز ) . اگر نمیدانید که در سازمان اکانت دارید یا نه با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بررسی کنند و راهنمایی بیشتر را انجام دهند. در زمان هایی که هیچ سابقه ای از برند در سامانه سازمان نیست، باید روزنامه ثبت اولیه یا مشخصات آن هم ارائه دهید.
مدارک مورد نیاز برای ثبت برند به تفکیک حقیقی ( افراد ) و حقوقی ( شرکت ها ) در سال 1400 به شرح ذیل است : مدارک مورد نیاز برای ثبت برند اشخاص حقیقی ( افراد عادی ) : 1- تصویر کارت ملی و شناسنامه 2- مدرکی دال بر فعالیت یا مجوز 3- اسم برند یا لوگو یا با هر دو ( میتواند صرفا یکی باشد ) 4- شماره همراه به نام شخص 5- کارت بازرگانی ( صرفا اگر از حروف لاتین استفاده می کنید ) 6- مستند معنی کلمه برند   مدارک مورد نیاز برای ثبت برند برای اشخاص حقوقی ( شرکت ها ) : 1- روزنامه تاسیس و آخرین روزنامه تغییرات 2- کارت ملی و شناسنامه مدیرعامل 2- مدرکی دال بر فعالیت یا مجوز 3- اسم برند یا لوگو یا با هر دو ( میتواند صرفا یکی باشد ) 4- موبایل به نام شخص مدیرعامل 5- کارت بازرگانی ( صرفا اگر از حروف لاتین استفاده می کنید ) 6- مستند معنی کلمه برند   توضیح : لازم نیست ابتدای کار اصل مدارک را تحویل دهید، صرفا عکس مدارک را برای ما بفرستید کفایت می کند.
هزینه های ثبت برند و لوگو، با توجه به اینکه شما حقوقی هستید یا نه ، و طبقات و ... مشخص می شود. لذا به تفکیک هزینه های ثبت برند در سال 1399 بطور تقریبی خدمت شما به شرح ذیل اعلام می شود. 1- هزینه ثبت اظهارنامه 22 هزار تومن که برای اشخاص حقوقی 2 برابر می شود، و برای اضافه کردن هر طبقه حدود 10% افزوده می شود. 2- هزینه حق الثبت 200 هزار تومان که برای اشخاص حقوقی مقداری گرانتر، و برای هر طبقه حدود 10% اضافه می شود. 3- هزینه روزنامه اول و پست 250 هزار تومان با توجه به سایز لوگو ، رنگی یا سیاه و سفید بودن بین 200 تا 300 متغیر است 4- هزینه روزنامه دوم و پست 250 هزار تومان با توجه به سایز لوگو ، رنگی یا سیاه و سفید بودن بین 200 تا 300 متغیر است  
ساعت کار اداره ثبت برند، لوگو و علائم تجاری در سال 1399 بطور مفید حدودا از ساعت 8 صبح الی 15 است. با توجه به شرایط کرونا احتمال جابجایی ساعت و یا اعمال محدودیت هایی در مراجعات حضوری است. خوشبختانه مدیران سازمان تدابیری اندیشیده اند که مراجعات حضوری به حد اقل خود برسد. پیشنهاد می شود قبل از مراجعه حضوری حتما تماس حاصل فرمایید. ضمنا زدن ماسک در مراجعات حضوری جهت دریافت خدمات دولتی الزامی است. جهت مشاهده آدرس اداره ثبت برند اینجا کلیک فرمایید
ثبت برند و لوگو هم مزایایی دارد و هم شاید معایبی که قطعا مزایای آن بسیار بیشتراست که در این مقاله مفصلا به آن می پردازیم ثبت برند نامی است که ، ارائه دهنده ی یک محصول و خدمات مرتبط به آن را نشان می دهد و اگر بخواهیم در این مطلب تعریفی برای علامت تجاری و لوگو نیزداشته باشیم ، طرح و عنوانی است که به متقاضیان خرید محصول و خدمات شما کمک می کند که محصول شما را بهتر بشناسند و علاوه بر شناخت بهتر،موجب تمایز خدمات شما نسبت به دیگر افراد نیزمی باشد.یکی دیگر از ویژگی های اساسی و مهم که می تواند نکته ی قابل توجهی در این مطلب باشد با ثبت برند به راحتی ویژگی های مختلف کار خود را می توانید ارائه دهید ، و مهم تر از آن این که نام شما شهرت پیدامی کندو دیگر متقاضیان آن رامی شناسند. مزایای ثبت برند و لوگو 1- عدم استفاده دیگران   یکی از مهم ترین مزایای ثبت برند و لوگو برای جلوگیری از سو استفاده ی دیگران نسبت به نام انتخابی صنف فعالیتی شما است. 2- قانونی شدن یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت قانونی شدن نام انتخابی فرد متقاضی است این عنوان بدان معنی…
صفر تا صد ثبت برند کارشناسان ثبتاد ارائه کلیه خدمات ثبت برند را درقالب دو مرحله  انجام می دهند. مرحله اول ثبت برند معمولی مرحله دوم ثبت برند فوری یکی از قوانین ثبت شرکت ها برای برند هایی که ریشه ی لاتین دارند این است که آن نام را مشروط بر داشتن کارت بازرگانی به ثبت برسانند، بعداز انتخاب یکی از مراحل قید شده و انتخاب نامی درست و صحیح  و مشاوره ی رایگان در جهت انتخاب نام  با دریافت مدارک هویتی متقاضی ثبت برند را با ثبت در سامانه مالکیت معنوی توسط کارشناسان  ثبتاد آغاز می کنند. مدارکی که متقاضی ثبت برند باید ارائه دهد متقاضیان ثبت برند می توانند برای شخص حقیقی و شخص حقوقی برند خود را به ثبت برسانند مدارک شخص حقیقی ( تصویرکارت ملی ، تصویر شناسنامه و تصویر جواز فعالیت ، ارائه هرگونه مدرکی دال بر فعالیت ) مدارک شخص حقوقی ( تصویرکارت ملی ، تصویر شناسنامه ، روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت ، تصویر جواز فعالیت ، ارائه هرگونه مدرکی دال بر فعالیت )  پس از پایان مراحل ارسال مدارک و ارائه گزارش گام به گام توسط واحد پیگیری به متقاضی قراردادی مبنی بر پیش قرار داد در دو نسخه ارائه می…
در این مقاله مهمترین نکات در ثبت برند ، لوگو و علائم تجاری توسط کارشناسان ثبتاد نوشته می شود. در برخی از نکات توضیحات مفصلی باید ارائه شود ، که می توانید با کلیک روی عبارت ( ادامه ) توضیحات مفصل تری را از آن نکته مشاهده کنید.این مطلب دائما بروز رسانی می شود و نکات جدیدی هر هفته به آن اضافه می شود. 1- زمان ثبت برند یا شرکت ، با همان نام، دامین سایت هم حتما ثبت کنید مثلا اگر برند ایران یا شرکتی به نام ایران را ثبت کرده اید، دامنه iran.ir و iran.comو موارد مشابه را حتما ثبت کنید. جهت مشاهده ادامه توضیحات اینجا کلیک.  جهت ثبت دامین اینجا کلیک کنید.  2- برند و لوگو را در هر طبقه ای ثبت کنید ، صرفا در همان طبقه از شما حمایت می شود
لیست جامعی از اسامی خاص و عامی در این صفحه توسط کارشناسان ثبتاد برای شما تهیه شده است تا بتوانید به راحتی اسم برند، لوگو و علائم تجاری خودتان را انتخاب کنید. در صورتی که برای انتخاب اسم مشکلی داشتید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید که شما را راهنمایی کنند. اگر از مشتریان ثبتاد هستید انتخاب اسم برند بصورت رایگان برای شما انجام خواهد شد. در زمان انتخاب اسم برند حتما چک کنید که دامین آن هم آزاد باشد( جهت راهنمایی کامل اینجا کلیک کنید ) اسم برند ریشه فارسی داشته باشد برندی که قصد ثبت آن را دارید باید در دهخد یا موارد مشابه ثبت شده باشد و معنا فارسی داشته باشد و الا اصولا برای ثبت آن مخالفت می شود، پس حتما پس از انتخاب اسم چک کنید که آن معنای فارسی را داشته باشد.   مستند ریشه فارسی برند را ذخیره کنید از آن سایت اسکرین شات بگیرید یا از آن کتاب عکس بگیرید، زیرا باید آن مستند را به سازمان ثبت علائم تجاری تحویل داد ترکیب چند سیلاب خیلی از اسم های تک سیلابی و جذاب قبلا توسط افرادی دیگر به ثبت رسیده، اما کاری که ما می توانیم انجام دهیم آن است که…
در زمان ثبت برند حتما دامنه سایت خود را سفارش دهید ، حتی اگر نیازی به وب سایت ندارد ثبت دامین هزینه ای ندارد ثبت دامین یک سایت تنها 6 هزار تومان است ، پس ارزش دارد اسم کسب و کارتان را تنها با مبلغ 6 هزار تومان بگیرید ، حتی اگر به آن نیازی نداشته باشید، زیرا شاید روزی مجبور شوید سایت خودتان را راه اندازی کنید، در حال که اگر کسی آن را ثبت کرده باشد دیگر به این راحتی ها و حتی با خرج کردن ده ها برابر آن 6 هزار تومان شاید نتوانید به دامین مربوط به کارتان دسترسی پیدا کنید ارزش برندتان افزایش پیدا می کند قطعا زمانی که دامنه یک برند گرفته شده باشد، قیمت آن برند بیشتر خواهد شد، زیرا اکثر کسب کار ها در حال حاضر نیاز به سایت دارند و اگر برندی که داریم دامنه اش در دسترس ما نباشد خیلی جالب نیست وخیلی از مشتریان ما شاید با سرچ آن در اینترنت به سایت دیگری به اشتباه هدایت شوند. دامین های مشابه هم ثبت کنید ثبت دامنه اصلی که ضروری است، اما بهتر است دامنه های مشابه هم ثبت کنید، زیرا خیلی ها در انگلیسی در برخی تلفظ ها از…
ثبت برند ، لوگو و علائم تجاری به شما این امتیاز را می دهد که صرفا شما حق استفاده از آن را داشته باشید و محافظت علامت تجاری توسط مراجع زیربط اجازه متوقف کردن تخلف در این زمینه را دارند تایید می شود ، اما باید توجه داشته باشید که ثبت برند در طبقات یا همان موضوعات مختلف شکل میگیرد، لذا اگر شما مثلا در یک طبقه برند را ثبت کنید، نمی توانید مانع دیگران شوید تا در طبقات و موضوعات دیگر استفاده نکنند، به عبارتی در هر طبقه ای ثبت کنید، در همان طبقه به مدت 10 سال حق استفاده دارید که این تایم امکان تمدید را دارد. پس برند، همان اسم تجاری شما است و لوگو و علامت تجاری همان شکل یا طرحی است که شما استفاده می کنید. مثلا عبارت ( ثبتاد ) اسم و برند این مجموعه است، اما مثلا ترازوی عدالت را می توان تحت لوگو این مجموعه نام برد، برخی اوقات بدلیل آنکه اسم و طرح با هم در یک قاب به کار می روند، ثبت آن هم در یک پرونده است. این در حالی است که خود نوشته هم می تواند در تعریف لوگو قرار بگیرد، یعنی آن کلمه هم برند باشد هم…
در صورتی که شما برند و لوگوی خود را ثبت نکنید دیگران می توانند آن را ثبت کنند و حتی مانع شما از استفاده آن برند و لوگو شوند، با توجه به اینکه مشتریان معمولا بر حسب برند یک مجموعه آن را دنبال می کنند و به عبارتی شناسنامه و معرف آن تشکیلات و مجموعه است، پس با عوض شدن اسم برند دیگر شاید نفهمد که این همان مجموعه شما است. پس بهتر است که همزمان یا قبل از شروع و راه اندازی کسب و کار ، برند آن ثبت شود تا افراد سودجو از نام کسب و کار شما سوء استفاده نکنند. استفاده از تسهیلات قانونی خیلی از مراکز دولتی و یا حتی خصوصی صرفا با مجموعه هایی کار می کنند که برند آنها ثبت شده باشد. یادتان باشد زمان ثبت برند و لوگو دامین سایت هم حتما حتما ثبت کنید توضیحاتی در مورد مزایا و روش این کار از قبل برایتان آماده کردیم ، اینجا کلیک کنید ، یادتان باشد ثبت دامین به صورت هدیه برای مشتریان ثبتاد انجام می شود. نتیجه گیری اینکه در ابتدای کار با یک هزینه اندک برند خود را ثبت کنید، هم موجب هویت بخشیدن و برخورداری از حمایت های قانونی می شوید،…
ثبت برند، لوگو و علائم تجاری کار خیلی سختی نیست، اما همانند دیگر کارهای حقوقی رعایت اصول حقوقی در آن بسیار مهم است. نظرخواهی در مورد همه ابعاد برند پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه برای ثبت برند اقدام کنید از متخصصین بحث برندینگ نظرخواهی کنید و همه جوانب بازاری آن را بدوا در نظر بگیرید، مثلا دامین سایت را حتما همزمان با انتخاب برند ثبت کنید ( اینجا کلیک کنید ) سپس وارد بحث های حقوقی آن شوید، در کلیه این مراحل می توانید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. انتخاب موضوعات و حیطه فعالیت و اخذ مدرکی دال بر فعالیت شما صرفا در حیطه فعالیت مجوز می توانید برند خود را ثبت کنید، مثلا اگر مجوز صنایع غذایی دارید ، صرفا در همان طبقه می توانید برند را ثبت کنید و اگر بخواهید در طبقات دیگر هم ثبت کنید باید مدرکی ارائه دهید که شما در آن زمینه هم فعالیت دارید، اگر در این زمینه نیاز به مدرک داشتید، به کارشناسان ما اطلاع دهید.   ثبت نام در سایت مرکز مالکیت معنوی اگر سابقا در سایت سازمان مالکیت معنوی اکانت داشته اید که هیچ، و به راحتی می توانید با همان اطلاعات در سایت مربوطه لاگین دهید و کارتان…
وب سایت یا همان پورتال اداره ثبت برند، لوگو و علائم تجاری ( سازمان مالکیت معنوی ) به آدرس ssaa .ir است. همچنین شما می توانید جهت انجام امور خود با شماره 09120035133 تماس حاصل فرمایید
ایمیل یا همان رایانامه اداره ثبت برند، لوگو و علائم تجاری ( سازمان مالیک معنوی ) ایمیل سازمانی : info[at]ssaa.ir همچنین برای امور ثبتی خود می توانید با کارشناسان ما به شماره 09120035133 تماس حاصل فرمایید.   * جهت مشاهده آدرس اداره ثبت برند اینجا کلیک فرمایید. * جهت مشاهده شماره تماس اداره ثبت برند اینجا کلیک فرمایید.    
شماره تماس مستقیم اداره ثبت برند، لوگو و علائم تجاری ( سازمان مالیک معنوی ) 021-63920000 همچنین برای امور ثبتی خود می توانید با کارشناسان ما به شماره 09120035133 تماس حاصل فرمایید.   جهات مشاهده آدرس اداره ثبت برند اینجا کلیک فرمایید. جهات مشاهده ایمیل اداره ثبت برند اینجا کلیک فرمایید.  
سازمان مالکیت معنوی یا همان اداره ثبت برند، لوگو و علامت تجاری درحال حاضر صرفا تنها در شهر تهران مستقر است. این سازمان در شهر تهران ، خیابان فیاض بخش ، ضلع شمال شرقی پارک شهر ، ساختمان شماره سه قرار دارد. آسان ترین راه رفتن به اداره ثبت برند اگر بخواهید با وسیله نقلیه عمومی بروید اداره ، بهترین راه از طریق مترو است، کافیست وارد خط یک شوید و در ایستگاه امام خمینی یا همان توپ خانه پیاده شوید، از ایستگاه مترو حدود 7 تا 10 دقیقه پیاده روی دارید تا اداره. همچنین در صورت تمایل می توانید جهت انجام امور ثبتی خود با شماره 09120035133 تماس حاصل فرمایید، و اصلا نیازی ندارید که خودتان به اداره مراجعه فرمایید. مراجعه حضوری در روزهای کرونایی توجه داشته باشید که با توجه به شیوع کرونا محدودیت هایی در رفت و آمد به سازمان در نظر گرفته شده است، لذا بهتر است قبل از رفتن به اداره حتما تماس بگیرید. ضمنا زدن ماسک جهت دریافت خدمات دولتی تا زمانی که کرونا است الزامی است، پس حتما ماسک بزنید.   جهت مشاهده شماره تماس اداره ثبت برند اینجا کلیک فرمایید. جهت مشاهده ایمیل اداره ثبت برند اینجا کلیک فرمایید.