اداره ثبت از تاریخ 1400/9/24 اعلام کرد که در پرونده های ثبت برند و لوگو باید مدارک تحویل دفاتر اسناد رسمی شود و سپس کارشناس آن را بررسی می کند . پس موکل های گرامی می بایست توجه داشته باشند که بعد از ارسال اظهارنامه برند خود به سازمان حداکثر ظرف مدت یک ماه باید مجوز خود را به همراه مشخصات هویتی در اولین فرصت پس از ارسال اظهارنامه برند تحویل دفترخانه دهند تا آن را تایید کنند . البته کار تایید مدارک در دفترخانه به صورت مجازی هم امکان پذیر است که این کار در مجموعه ثبتاد با هماهنگی دفاتر اسناد رسمی برای رفاه حال شما عزیزان انجام می شود ، توجه داشته باشید که شما نباید مدارک را برابر اصل کنید چون این کار عملا در روند رسیدگی به پرونده ثبت برند و لوگوی شما بی تاثیر خواهد بود و صرفا می بایست سردفتر در سامانه مالکیت معنوی مدرک شما را تایید کند تا پرونده برای طی مراحل بعدی توسط کارشناسان سازمان بررسی شود .
درصورت تمایل برای تایید مجوز در دفترخانه با شماره 02191003111 داخلی 1 تماس گرفته و اطلاع دهید یا به همین شماره واتساپ یک پیام بفرستید
جهت تایید مدارک برند اینجا کلیک کنید
متنی که ذیلا مشاهده می کنید عین ابلاغ سازمان است.
کاربر گرامی!
لطفا توجه داشته باشید، برای اظهارنامه هایی که از تاریخ 1400/9/24 به بعد ثبت شده اند، در صورت وجود هر کدام از موارد زیر در ضمایم پرونده می بایست ظرف مدت 30 روز پس از ثبت نهایی اظهارنامه، آن ها را از طریق دفترخانه اسناد رسمی تایید نمایید. این کار به منزله تشکیل پرونده فیزیکی می باشد . در صورت عدم انجام این مرحله، پرونده وارد مراحل بررسی کارشناسی نشده و در صورت گذشت زمان فوق پرونده کان لم یکن خواهد شد.
• مدارک حق تقدم (در صورت وجود)
• رسید مربوط به پرداخت هزینه های قانونی (فیش ارزی) (در صورت وجود)
• مدارک نمایندگی (وکالت نامه) (در صورت وجود)
• ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوطه (در صورت وجود)