اداره ثبت شرکت ها طی اقدامی مثبت ، فرآیند امضا و پرداخت هزینه ثبت و تغییرات شرکت و موسسات را غیر حضوری کرد . شما می توانید بصورت غیر حضوری این کار را انجام دهید . برای انجام این کار طبق آموزش زیر به صورت گام به گام عمل کنید ، توجه داشته باشید ابتدا می بایست نسبت به خرید توکن اقدام بنمایید که پیشنهاد می شود از طریق الکترونیکی و نرم افزاری انجام شود تا مراحل امضای الکترونیک سریعتر صورت گیرد .
مراحل خرید گواهی امضای الکترونیک و انجام امضای الکترونیک
- ابتدا وارد سایت : https://notary-news.ir شوید .
- سپس از منوی سمت راست گزینه اخذ امضای الکترونیک همراه را انتخاب کنید
- نرم افزار امضای الکترونیک ( کلید ثبت ) را دانلود کنید
- ورود به برنامه و دادن دسترسی های لازم در تلفن همراه انجام شود
- کدملی و شماره همراه متقاضی وارد شود
- کد احراز هویت وارد و گزینه فعالسازی را انتخاب کنید
- در این مرحله می بایست رمز کاربری و رمز مدیریتی تعریف کنید
- سپس بازنشانی و گزینه متوجه شدم را انتخاب نمایید
- مشخصات هویتی را وارد و و تیک اطلاعات را خواندم را بزنید
- مبلغ را پرداخت کنید
- احراز هویت چهره و شروع فرآیند ا انتخاب کنید و سپس تایید کنید
- گزینه صدور گواهی را انتخاب و رمز کاربری را وارد کنید
- وارد ثبت من شوید و کد ملی و سپس گزینه دریافت رمز پویا را انتخاب کنید و وارد صفحه ثبت من شوید
- روی زنگوله بزنید و سند را انتخاب و امضای سند را بزنید
- رمز کاربری و تایید و تایید امضا را انجام دهید و تمام
- پس از خرید امضا می بایست جهت تکمیل فرایند ثبت تاسیس و درج امضا ذیل گواهی تاسیس به سامانه ثبت شرکتها و سپس سامانه" ثبت من " شوید و یا مطابق تصاویر و گام های زیر عمل کنید .